Op het laatste nippertje toch nog.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Bale - WaarBenJij.nu Op het laatste nippertje toch nog.... - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Bale - WaarBenJij.nu

Op het laatste nippertje toch nog....

Door: -=PindaPower=-

Blijf op de hoogte en volg Kim

16 Januari 2007 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

afgelopen vrijdag avond ben ik met Wietske, Celine, Margje en Monique naar DJ chucky geweest. Madeleine, Renske en Maike waren er ook. En samen hebben we een gezellige "Dirty Dutch' avond gehad.... het hele weekend heb ik zo ongeveer nodig gehad om bij te komen.... Zaterdag ochtend werd ik wakker naast Wietske in bed.... Ik had de avond ervoor me kussentje en me slaap spulletjes mee genomen om dar de nacht door te brengen. Ras is niet mee gegaan naar Dirty dutch, en om hem wat tijd en ruimte te geven om te studeren en aan school te werken had ik besloten de nacht elders door te brengen. De hele zaterdag ochtend een beetje gekletst op het balkonnetje met wietske en in de middag ben ik terug gegaan naar huis.
in de avond zijn Rachid, Madeleine, Margje en ik een visje gaan eten bij een tentje in de stad. Helaas kon Monique niet aanwezig zijn omdat het haren vlechten wat meer tijd in beslag nam dan gepland. Na een heerlijk ijs-toetje zijn we naar huis gegaan en het bed ingedoken.. Helemaal moe....

Zondag ochtend op tijd wakker. Huis schoongemaakt (gelukkig één van de laatste keren) en daarna Marike op gehaald van "De Zanderij (vliegveld). Marike is een vriendinnetje uit Nederland waar ik vroeger mee gezwommen heb ik Ede. Samen Met Sara komt ze Co- schappen lopen in het ziekenhuis in Paramaribo. Echt onwijs leuk, en natuurlijk ook wel een beetje toeval dat we hier nu beide zitten. Na een goede vlucht en een uurtje rijden in ons mooie autootje hebben we Marike en Sara afgezet bij hun huisje. Na wat gedronken te hebben zijn Ras en ik huiswaarts gegaan en hebben we de rest van de dag een beetje niks gedaan.

Maandag ben ik naar de stad gegaan. Even wat inkopen doen voor onze week Binnenland. Verder lekker wat gedronken met Wietske en Celine, en daarna richting huis gegaan. In de avond hebben Ras en ik Pizza gekocht, en zijn we samen met onze grote vriend "de beamer" en een DVDtje naar Wietske en Celine gegaan. Daar hebben we eerst gegeten. Daarna hebben we de laptop en de beamer op elkaar aangesloten en was onze prive bioscoop ontstaan.... Een geslaagde avond dus....... Film kijken op een groot scherm.

Vanacht heb ik de hele nacht wakker gelegen met oorpijn. Vanochtend naar de dokter gegaan. en jah hoor, oor- ontseking. Heb nu een antibiotica kuur en pijnstillers. Ik had gehoopt in Su niet naar de dokter te hoeven, maar helaas. Op het laatste nippertje toch ook voor mij een doktersbezoek.....

Vandaag tas inpakken en morgen 07.30 vertrek naar het binnenland, nieuw Aurora. Samen met wietske, Celine en Ras gaan we de trip maken naar deze mooie plek. Hier gaan we de aankomende 5 dagen aan de slag op een basisschool en gaan we het een en ander uitleggen, sorteren, en verdelen onder de klassen. Wat precies de inhoud van deze week gaat worden weet ik niet. Ik zal het jullie na terug komst allemaal uitgebreid vertellen. Na terug komst nog één dagje..... en dan is het echt vakantie met de familie op bezoek!

Als jullie nieuwsgierig zijn aan welk project wij mee gaan helpen dan kan je kijken op:
www.suristars.com
Erg leuke en informatieve site.

  • 16 Januari 2007 - 15:14

    Jef:

    Hé joh ben ik nu de eerste!!!!!! Joepie, heb gewonnen van mijn zusje. Maar nu ff serieus. Balen joh. Maar je kan in ieder geval toch nog het binnenland in! Geniet er nog van en geef Ras een knuffel. doei doei

  • 16 Januari 2007 - 16:05

    Mirr:

    Aaaahh.. Je oren..
    Ga genieten van de 5 dagen! Thanks voor jou krabbel op mijn site. Vandaag nog een dagje bij mijn Oma geweest, die ha dik al schandalig lang niet gezien en het was superr leuk, snap niet waarom ik het niet vaker doe..
    Net laatste dingen gekocht. Heb echt zin! Geniet straks van je familie.. hopelijk hoor ik je nog aan de telefoon! Anders bel ik als jij terug in NL bent! Vee liefs en veel dikke zoenen Mir

  • 16 Januari 2007 - 16:12

    Cis:

    mijn broertje (je oom) heeft het van me gewonnen!Het nieuws vd huisarts heeft me misschien als eerste bereikt. Gelukkig zijn er medicijnen voor dit soort dingen.
    Geniet van je daagjes in het binnenland. Maak er iets moois van.
    kus, en tot straks aan de telefoon!

  • 16 Januari 2007 - 17:01

    Marilijn:

    Hey kim,
    Heeft dj chucky nog de groeten van me gedaan?? Hij was namelijk een week eerder hier op dit eiland. Ik vond het toen een leuk feestje!! Nog even en dan zit onze buitenlandstage erop en moeten we naar NL om in juni een papiertje op te gaan halen. Ik heb zin om je te zien en al je verhalen te horen.
    Geniet nog ff en veel plezier de aankomende 5 dagen.
    Liefs Marilijn

  • 16 Januari 2007 - 17:57

    Caroline:

    hey,

    leuk om te lezen wat je allemaal doet, je bent erg actief!

    balen van je oorontsteking :-( hopleijk gaat het snel beter.

    dikke kus
    caroline

  • 16 Januari 2007 - 19:30

    Chris:

    Balen joh, een oorontsteking... Maar hopen dat die antibiotica goed aanslaat, en dat je er weer snel vanaf bent!!
    Veel plezier morgen in het binnenland (aurora), geniet er maar van, en veel foto's he, want ik heb al een tijdje niet kunnen genieten van pics :(
    groeten aan je vent en veel fun toegewenst!
    x

  • 16 Januari 2007 - 19:40

    Adth:

    Hoi,

    Hoop dat het snel weer goed gaat met de oren.
    Heb even op de site van Suri-stars gekeken. Pas maar op voor de Sula's. Ik hoop dat jullie er droog doorkomen.
    Tot volgende week. (klinkt goed he!!)

  • 16 Januari 2007 - 19:54

    Sjoukje:

    Hey!!! ben laatst in de heineken music hall ook naar dirty dutch geweest! chuckie draaide daar ook zo goed!! wat leuk dat er in suriname ook zo veel leuke dingen te doen zijn!!
    Ik hoop dat het alweer beter met je oren gaat??? Wat kan dat vervelend zijn!!!
    Geniet van de leuke en mooie dagen in het binnenland!!! nog even lekker uitrusten!!
    liefs sjoukje
    (mijn moeder kijkt nu ook even mee op de computer!! je hebt ook de groeten van haar.)

  • 16 Januari 2007 - 20:24

    Kers:

    AUW,....je oren!!!! Dat gaat gelukkig weer over..... Heel veel plezier in het Binnenland!!! Voorzichtig..

    Dikke zoen Niells en Kers

  • 17 Januari 2007 - 15:26

    Marg:

    Dag lieve Kim,
    Waarschijnlijk ben je onderweg naar Nieuw Aurora. Ik hoop dat je een hele leuke week gaat hebben en wens je nog een fijne tijd toe in ons Switi Sranan.

    Geniet volgende week van de aanwezigheid van je familie, waar je al die tijd zo naar hebt uit gekeken. Aan je planning te horen gaan ze alle mooie plekjes van Su zien. En Ras en jij zullen als touroperators vast veel te vertellen hebben over ons mooie landje.

    Nou meid, ik zal vast nog heel jaloers op je zijn als ik maandag weer in Nederland aankom en jij nog een tijdje te gaan hebt hier in het zonnetje. Ik hou je site nog in de gaten en zie je dan in februari weer op school. WEG VRIJHEID... Nog maar ff niet aan denken!

    OOk voor Ras een dikke kus...kan ff niets op z'n site zetten want m'n internettijd zit er op!! SORRY!!!

    Veel liefs Margje

  • 17 Januari 2007 - 16:14

    Anita:

    Ha Kim!!! Wat vervelend dat je nu net ziek bent geworden. Hopelijk gaat het snel voorbij, beterschap!! Wel tof hoor die DJ CHUCKY, haha!!

    Hee, hebben jullie mijn kaartje nog ontvangen?? Vroeg me af of ie wel is aangekomen.

    Veel plezier nog de laatste weken!

    Liefs,
    Aniet

  • 18 Januari 2007 - 09:40

    Aniet:

    Je hebt vast pijnlijke oortjes... maar jah heb je dat ook meegemaakt hé op je avontuur ;-)! Doe je voorzichtig in het binnenland, geen enge dingen en mannen tegen komen he... Kus

  • 18 Januari 2007 - 15:02

    Joyce H.:

    Oorontsteking!...oef, pijnlijk zeg. Hopelijk gaat dat gauw over en kun je tenminste ook nog genieten van de laatste weekjes in Suriname. Ik zal eens op de sita die je noemde gaan kijken.
    Niemand zeurt over het weer nu n Nederland. Slecht joh, hevige storm en veel regen. Vandaag heb ik een beetje een vrijdaggevoel, denk dat ik niet nog een dagje hoef te werken. Moet dus nog eventjes wachten. Ook niet erg, ben blij met m'n baantje. Ga eens kijken wat voor eten ik ga koken vandaag.
    Liefs en groetjes, ook aan Rachid.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Februari 2007

Ik ben er weer...

29 Januari 2007

De familie is weer compleet...

23 Januari 2007

Mijn dagen in het binnenland....

16 Januari 2007

Op het laatste nippertje toch nog....

12 Januari 2007

stage is afgerond....
Kim

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 64370

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2006 - 01 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: